Orthocenter Breda

Orthodontiepraktijk

Markendaalseweg 50 A 4811 KC Breda
Deze locatie is onderdeel van Orthocenter
Openingstijden
10:30 - 19:30
woensdag
8:30 - 17:15

Waardering van Orthocenter Breda - Breda op 15 maart 2022

Uiterst onvriendelijke telefooniste en assistenten. Materiaal en kundigheid zijn van lage kwaliteit. Maken gebruik van een zogeheten ketting spalk. Dit is een goedkoop aftreksel van een kwalitatieve spalk. Hierbij wordt de draad onder druk tegen de tanden gespannen. Met als resultaat dat je recht gezette tanden na jaren beugelen alsnog verschuiven. Bij andere orthodontie praktijken is het gebruikelijk dat de spalk wordt gemaakt op basis van een afdruk van de tanden. zonder druk wordt de spalk aan de tanden bevestigd. De spalk is dan speciaal voor jouw tanden gemaakt, zodat het blijft staan zoals het nu is. Veel pijn ervaren bij deze praktijk in de stoel. Als ik dit aangaf dan was daar geen oor voor. Dan moest ik er een week mee rondlopen voordat ze het wilden corrigeren. Dan wilde ik na een week een afspraak maken en kon vervolgens twee weken terecht. De receptioniste is een keer uit haar dak gegaan aan de telefoon. Onprofessioneel. Onverantwoordelijk. Onbetrouwbaar. Onveilig.

Reactie van/namens Orthodontiepraktijk Orthocenter Breda - Breda

Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. Elke patiënt krijgt bij ons een professionele, deskundige en persoonlijke behandeling en wij vinden het jammer om te horen dat u dit anders heeft ervaren. Het materiaal wat wij gebruiken beweegt iets mee met de tanden, zodat er eigenlijk nooit spanning op zal staan. Het is wel zo dat het iets kan verbuigen als er iets tussen de draad komt. Dit kunnen wij eenvoudig oplossen. Wij herkennen ons daarom ook niet in uw recensie. Wij staan juist voor kwalitatieve zorg en vinden wij het belangrijk om, indien er ontevredenheid is, dit met onze patiënten te bespreken. Als u openstaat voor een gesprek kunt u telefonisch contact met ons opnemen via 076-5216086 of per e-mail via praktijk.breda@orthocenter.nl.

Team OC Breda

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Orthocenter Breda? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.