OrthoDoetinchem - Doetinchem

• 21 waarderingen
    9.3
  • 10 waarderingen
    8.7

Dit is het gemiddelde cijfer per jaar, en het totaal aantal waarderingen dat deze zorgaanbieder kreeg. Indien er een jaar ontbreekt, dan zijn er in dat jaar geen waarderingen geplaatst.

OrthoDoetinchem is 48 keer gewaardeerd en heeft nog geen reacties geplaatst:

Geplaatst op 28 april 2017

Ben bezig met een behandeling en voorbereiding tot de kaakoperatie. Gemoedelijke sfeer en erg vriendelijk en behulpzaam personeel die u een duidelijk uitleg geven bij vragen en wat ze doen.

Geplaatst op 3 april 2017

Ik werd goed geholpen met het rechtzetten van mijn gebit. Ik ben erg tevreden met het resultaat.

• 8.0

Geplaatst op 21 februari 2017

Met beide zonen bij deze praktijk geweest. Tot op heden goed geholpen. Inmiddels voor beide jongens de behandeling bijna afgerond.

• 4.8

Geplaatst op 14 februari 2017

Afspraken maken moeizaam. Diverse afspraken afgezegd. Onvriendelijk.

Geplaatst op 30 januari 2017

Ik vind het erg goed omdat het echt helpt, em ze geen onnodige beugels geven.

• 9.2

Geplaatst op 13 januari 2017

Had een serieus probleem met mijn gebit (scheve tanden, dieptebeet en overbeet). Dhr. Reijers heeft me vanaf dag 1 goed voorgelicht en geholpen om het bijna 3 jarige traject (incl. osteotomie) te...

• Geplaatst op 25 november 2016

Goede service. Aardig personeel. Vakkundig en correcte behandeling.

Geplaatst op 18 augustus 2016

Een los spalkje laten maken op de zelfde dag dat ik bel? Geen probleem. Zelfs als gast hier in Doetinchem en dus niet ingeschreven. Fijne en snelle behandeling. Erg bedankt!

• 9.3

Geplaatst op 8 juli 2016

Ik ben erg tevreden over mijn behandeling. Het is goed verlopen, ben trots op het resultaat!

• Geplaatst op 18 april 2016

Mijn dochter mist twee hoektanden en heeft nu weer een stralende lach. Heeft ruim 2,5 jaar geduurd maar het resultaat is supermooi!

Geplaatst op 7 april 2016

Bij deze Ortho wordt je goed behandeld als persoon, maar ook je gebit wordt uitermate goed verzorgt en als ware gerepareerd.

• 9.7

Geplaatst op 2 april 2016

Deze praktijk is heel erg prettig. Zowel de orthodontist als alle andere medewerkers hebben altijd een vriendelijk woordje, persoonlijke aandacht. Ze zijn allemaal heel kundig en de werkwijze is erg...

• 8.2

Geplaatst op 7 maart 2016

Het is een fijne orthodontist

• 9.2

Geplaatst op 1 maart 2016

Door de verhuizing moest ik verwisselen van orthodontist, ik heb dus o.a. niet het in-take gesprek gehad hier, maar ik ben zeer tevreden over deze orthodontist. De werknemers zijn erg aardig en het...

• 9.5

Geplaatst op 23 februari 2016

Ze luisteren goed naar de patient en het is er netjes. Ze vertellen duidelijk wat er bij de patient wordt gedaan omtrend de beugel.

• Geplaatst op 18 januari 2016

Prima behandeling voor mijn zoon gehad. Geen klachten. Mijn dochter moet ook nog een beugel en ik ga met haar hier graag weer naar toe

• Geplaatst op 2 november 2015

Ze stelde me heel gerust voor de operatie (kaakoperatie boven en onder). Ik dacht natuurlijk in het begin waarom heb ik dit gedaan maar ik ben zo met het resultaat hebben ze heel goed gedaan. Ben...

Geplaatst op 20 september 2015

Op advies van de orthodontist een kaakoperatie ondergaan, de begeleiding hierbij was zeer goed. En ik ben zeer tevreden over het eindresultaat.

• Geplaatst op 9 september 2015

Goeie orthodontist, die zegt waar het op staat en erg secuur is. Je kan ook altijd bij het personeel terecht als je met vragen zit.

• 9.5

Geplaatst op 19 augustus 2015

Je wordt erg goed behandeld, en afspraken verzetten als het nodig is doen ze niet heel moeilijk over. Ze zijn nu al een tijdje verhuisd en het nieuwe pand is veel mooier en erg ruim. Het heeft een...