8.7

• zondag Gesloten
  • maandag 8:30 - 17:00

97% beveelt deze zorginstelling aan

• 23 november 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Alles ging goed ik zeg ga zo door

• 9.5

15 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Bij Orthodontiepraktijk Binda konden ze wat ze bij een andere praktijk niet konden. Op mijn 25ste heb ik voor de tweede keer een beugel gekregen, nu bij Binda en daar ben ik blij mee! Overbeet en...

Reactie van/namens Orthodontiepraktijk Orthodontiepraktijk Binda, locatie Ede - Ede

geplaatst op 15 oktober 2018

Heel fijn om te horen dat u tevreden bent en heel erg bedankt voor deze recensie!

• 8.0

5 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Prima behandeling. Prettig afspraken maken.

Hartelijk dank. Team Orthodontiepraktijk Binda

• 8.5

5 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Erg goed !

Heel erg bedankt. Team Orthodontiepraktijk Binda

• 8.5

1 oktober 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Een zeer gezellig ervaren team, die met passie hun vakbekwaamheid uitoefenen!

Dank u voor de mooie recensie. Team Orthodontiepraktijk Binda

• 9.8

28 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Heel tevreden

Fijn om te horen Team Orthodontiepraktijk Binda

• 26 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Er heerst een prettige sfeer. Ze luisteren naar mij, leggen alles goed uit en het resultaat is erg mooi binnen de afgesproken tijd.

Dank voor de mooie recensie. Team Orthodontiepaktijk BInda

• 9.2

13 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige manier van benaderen, goed overleg met de orthodontist

geplaatst op 24 september 2018

Dat is fijn om te horen, dank u wel!

7 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

De medewerkers van praktijk Binda zijn heel vriendelijk, kundig en vakbekwaam. De praktijk straalt een open, frisse en vriendelijke sfeer uit. Als cliënt sta je voorop en er wordt alles aan gedaan...

Hartelijk dank voor de mooie recensie. Team Orthodontiepraktijk Binda

• 6 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Goed geholpen

Bedankt voor de mooie waardering. Team orthodontiepraktijk Binda

• 1.0

5 september 2018 - Goedgekeurd door de redactie

De zoveelste orthodontiepraktijk die geen rekening houdt met miljoenen inwoners van nederland die verbonden zitten aan een dagelijkse dagbesteding zoals school of werk, en dus niet flexibel willen...

• 28 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Gewoonweg goed!

Wat leuk om te horen. Team Orthodontiepraktijk Binda

25 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Na het intakegesprek volgde er een behandelplan. Dit werd correct en professioneel uitgevoerd op een prettige manier.

Fijn om te horen. Team Orthodontiepraktijk Binda

22 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Altijd vriendelijk geholpen. De behandeling die ik zou krijgen is vooraf goed uitgelegd en wist ik wat ik kon verwachten. De medewerkers behandelden mij met zorg en aandacht.

21 augustus 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vond het een erg fijne behandeling. Ik heb voor eigenlijk geen problemen gehad. Ik had alleen aan het begin graag meer informatie willen krijgen over het feit dat je na je behandeling spalkjes en...

Hartelijk dank voor uw feedback. Team Orthodontiepraktijk Binda

18 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben heel tevreden met het efect en ik was eerder klaar dan verwacht.

• 7.2

10 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Goed bereikbaar Fijn contact Genoeg plek in de wachtruimte

geplaatst op 16 juli 2018

10 juli 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne medewerkers en al eerder klaar dan verwacht, alles werd goed geinformeerd!

geplaatst op 16 juli 2018

Heel fijn om te horen! Team Orthodontiepraktijk Binda

21 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vond de behandeling tamelijk goed en ik ben er tevreden over, als je vragen of problemen hadt, kon je altijd bij hun terecht.

geplaatst op 21 juni 2018

Hartelijk dank voor je reactie. Team Orthodontiepraktijk Binda

• 9.3

13 juni 2018 - Goedgekeurd door de redactie

Ben erg tevreden, het resultaat is goed! Het behandeltraject ging sneller als verwacht.

geplaatst op 13 juni 2018

Fijn om te horen! Team Orthodontiepraktijk Binda