8.8

• donderdag 13:00 - 17:00

97% beveelt deze zorginstelling aan

• 8.7

10 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Nette praktijk, goed geholpen, maar wel veel “ lopende band”, is ook begrijpelijk met zoveel klanten. Coulant ook als je tiener de afspraak een keer vergeet.

• 8.0

3 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Wij zijn zeer tevreden over Binda. De behandeling is van tevoren duidelijk uitgelegd. Bij iedere afspraak word er duidelijk gecommuniceerd en altijd gevraagd hoe het is gegaan. Wij bevelen Binda...

• 8.8

29 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige dienstverlening door kundige medewerkers.

• 9.7

29 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Prima behandeling voor de beugel. Aardig personeel. We hebben niet het idee gekregen dat het langer dan noodzakelijk geduurd heeft.

• 28 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de behandeling in de praktijk, er wordt zeer zorgvuldig gewerkt, veel kennis en erg vriendelijk zodat je je op je gemak voelt en alle vertrouwen hebt in de behandeling.

14 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Over het geheel genomen zijn we erg tevreden over het beugeltraject, vriendelijke en deskundige medewerkers, er hangt een prettige sfeer. Wat had beter gekund: het beugeltraject zou in ons geval...

• 9.7

4 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijke medewerkers, betrokken bij jou als mens. Jij bent niet een nummer. Heel fijne ervaring. Zeker een aanrader

Reactie van/namens Orthodontiepraktijk Orthodontiepraktijk Binda, locatie Ede - Ede

Heel fijn om te horen. Team Orthodontiepraktijk Binda

• 8.7

13 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Geen verbetering te bedenken. Mijn zoon is heel goed geholpen. De orthodontist en de assistenten hielden goed rekening met de beperking van onze zoon!

Hartelijk bedankt voor de mooie recensie. Team Orthodontiepraktijk Binda

• 7.8

12 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben met alles tevreden behalve dat ik soms te lang moest wachten

Hartelijk dank voor de terugkoppeling. Team Orthodontiepraktijk Binda

• 7.8

12 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Alles was goed maar soms moest ik te lang wachten

Hartelijk dank voor de terugkoppeling. Team Orthodontiepraktijk Binda

11 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige medewerkers. Prettig gebouw. Wat soms tegenviel was de wachttijd. Vooral als het onder schooltijd was.

Hartelijk dank voor uw recensie en feedback. Wij doen ons uiterste best om wachttijden te voorkomen. Helaas lukt dit ons niet...

• 7.3

21 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vond het erg jammer dat er geen invalide parkeerplaats aanwezig was. Moest vaak ver lopen. Ongeveer jaar geleden aangegeven en het zou aangevraagd zijn maar ik vind het erg lang duren

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het ook jammer dat het zo lang heeft geduurd, maar wij kunnen nu melden dat de...

• 15 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Erg fijn.

Heel erg bedankt, van een 10 worden wij heel blij! Team Orthodontiepraktijk Binda

• 8.2

23 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Het was goed en ik ben nu van mijn beugel af en dan krijg ik een nachtbitje.

Bedankt voor je mooie waardering. Team Orthodontiepraktijk Binda

• 9.5

19 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Hele fijne medewerkers, duidelijk en transparant

Bedankt voor de mooie waardering. Team Orthodontiepraktijk Binda

18 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Helemaal prima

Fijn om te horen. Team Orthodontiepraktijk Binda

• 8.8

14 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Hele goede ervaringen en het resultaat is hee goed!

Fijn te horen dat u blij bent met het eindresultaat. Team Orthodontiepraktijk Binda

12 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Behandelplan is goed en volgens planning uitgevoerd. Werken netjes op tijd. Zelden lang hoeven wachten bij een afspraak. Een fijne, warme praktijk.

Bedankt voor de mooie recensie. Team Orthodontiepraktijk Binda

• 9.0

11 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb een goede mening, alleen is het jammer dat ik in het begin niet ben geinformeerd dat je na een beugel nog spalkjes en een bitje voor s'nachts krijgt. Dit had ik graag geweten, aangezien ik...

Heel erg bedankt voor de feedback. Soms kan het gebeuren dat door bepaalde factoren een behandeling iets langer, maar soms ook...

• 11 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

We zijn tevreden over de kwaliteit van begandelibg en vriendelijkheid van personeel

Heel fijn om te horen dat u tevreden bent en bedankt voor de mooie waardering. Team Orthodontiepraktijk Binda