Orthodontiepraktijk Binda, locatie Ede

Gesloten
maandag

178 resultaten voor je selectie:

7 juni 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Over het algemeen zijn we erg tevreden. Alleen zouden wij het prettig vinden als er wat betere communicatie is mbt status behandelingen en de kosten.

7.3
12 april 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Mijn kind heeft geen poetsinstructie gehad. Geen uitleg over de nachtbeugels en geen nachtbeugel voor in de onderkaak. Spalken lijm kwam al binnen enkele dagen los.

Reactie van/namens Orthodontiepraktijk Orthodontiepraktijk Binda, locatie Ede - Ede

Dit klinkt allemaal niet positief en het is zeker niet zoals wij bij Orthodontiepraktijk Binda willen werken. Bij het plaatsen...
5.5

Hier worden wij heel blij van :) Team Orthodontiepraktijk Binda
29 maart 2021 - Goedgekeurd door de redactie

afsprake worden snel gemaakt, meestal geen wachttijd. behandeling is prettig en snel

Hartelijk dank voor de mooie recensie. Team Orthodontiepraktijk Binda
9.2

Hartelijk dank voor de mooie waardering. Team Orthodontiepraktijk Binda
7.5
18 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Een van de reden waarom Ik heb gekozen voor de praktijk van mevrouw Binda, is vanwege de prettige sfeer in de praktijk. Het licht is prettig en het is er rustig en prikkelarm. Als dit voor u/jij...

Heel erg bedankt voor de mooie recensie. Team Orthodontiepraktijk Binda
9.3
3 februari 2021 - Goedgekeurd door de redactie

Eigenlijk is alles goed, je krijgt veel informatie en je kan snel terecht als er een probleem is met je beugel.

Hier worden wij blij van :) Team Orthodontiepraktijk Binda
2 december 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Wij zijn tevreden over de zorg die gegevens is. Helaas door de corona periode weinig meegekregen als ouder. Service is goed

Hartelijk dank voor uw mooie waardering en voor uw feedback. Team Orthodontiepraktijk Binda
18 november 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Wij zijn tevreden, vooraf een duidelijk plan van aanpak met begroting. Bij problemen (als iets los zit oid) kunnen we snel terecht.

Heel erg bedankt voor de mooie waardering. Team Orthodontiepraktijk Binda
21 oktober 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Zeer klantvriendelijk, er wordt goed naar je wensen en vragen geluisterd. Fijne sfeer in de ptaktijk.

Hartelijk dank voor de prachtige waardering. Team Orthodontiepraktijk Binda
8 september 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Goed geholpen, en er werken zeer aardige mensen!

Hartelijk bedankt voor de mooie waardering. Team Orthodontiepraktijk Binda
8.4
31 augustus 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden. Altijd netjes behandeld en een goed resultaat

Hartelijk dank voor de mooie recensie! Team Orthodontiepraktijk Binda
9.5
10 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Nette praktijk, goed geholpen, maar wel veel “ lopende band”, is ook begrijpelijk met zoveel klanten. Coulant ook als je tiener de afspraak een keer vergeet.

Hartelijk dank voor uw recensie en feedback. Team Orthodontiepraktijk Binda
8.7
3 juni 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Wij zijn zeer tevreden over Binda. De behandeling is van tevoren duidelijk uitgelegd. Bij iedere afspraak word er duidelijk gecommuniceerd en altijd gevraagd hoe het is gegaan. Wij bevelen Binda...

Dank u wel! Team Orthodontiepraktijk Binda
29 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige dienstverlening door kundige medewerkers.

Dank u wel! Team Orthodontieprakijk Binda
29 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Prima behandeling voor de beugel. Aardig personeel. We hebben niet het idee gekregen dat het langer dan noodzakelijk geduurd heeft.

Hartelijk bedankt! Team Orthodontiepraktijk Binda
9.7
28 april 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben zeer tevreden over de behandeling in de praktijk, er wordt zeer zorgvuldig gewerkt, veel kennis en erg vriendelijk zodat je je op je gemak voelt en alle vertrouwen hebt in de behandeling.

Hartelijk dank voor de mooie recensie. Team Orthodontiepraktijk Binda Ede
14 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Over het geheel genomen zijn we erg tevreden over het beugeltraject, vriendelijke en deskundige medewerkers, er hangt een prettige sfeer. Wat had beter gekund: het beugeltraject zou in ons geval...

Hartelijk dank voor uw mooie recensie en feedback. Team Orthodontiepraktijk Binda
8.3
4 maart 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Vriendelijke medewerkers, betrokken bij jou als mens. Jij bent niet een nummer. Heel fijne ervaring. Zeker een aanrader

Heel fijn om te horen. Team Orthodontiepraktijk Binda
9.7
13 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Geen verbetering te bedenken. Mijn zoon is heel goed geholpen. De orthodontist en de assistenten hielden goed rekening met de beperking van onze zoon!

Hartelijk bedankt voor de mooie recensie. Team Orthodontiepraktijk Binda
8.7