Orthodontiepraktijk Binda, locatie Ede

dinsdag
8:30 - 19:00

178 resultaten voor je selectie:

12 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik ben met alles tevreden behalve dat ik soms te lang moest wachten

Reactie van/namens Orthodontiepraktijk Orthodontiepraktijk Binda, locatie Ede - Ede

Hartelijk dank voor de terugkoppeling. Team Orthodontiepraktijk Binda
7.8
12 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Alles was goed maar soms moest ik te lang wachten

Hartelijk dank voor de terugkoppeling. Team Orthodontiepraktijk Binda
7.8
11 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Prettige medewerkers. Prettig gebouw. Wat soms tegenviel was de wachttijd. Vooral als het onder schooltijd was.

Hartelijk dank voor uw recensie en feedback. Wij doen ons uiterste best om wachttijden te voorkomen. Helaas lukt dit ons niet...
21 januari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vond het erg jammer dat er geen invalide parkeerplaats aanwezig was. Moest vaak ver lopen. Ongeveer jaar geleden aangegeven en het zou aangevraagd zijn maar ik vind het erg lang duren

Hartelijk dank voor uw feedback. Wij vinden het ook jammer dat het zo lang heeft geduurd, maar wij kunnen nu melden dat de...
7.3

Heel erg bedankt, van een 10 worden wij heel blij! Team Orthodontiepraktijk Binda
23 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Het was goed en ik ben nu van mijn beugel af en dan krijg ik een nachtbitje.

Bedankt voor je mooie waardering. Team Orthodontiepraktijk Binda
8.2
19 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Hele fijne medewerkers, duidelijk en transparant

Bedankt voor de mooie waardering. Team Orthodontiepraktijk Binda
9.5

14 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Hele goede ervaringen en het resultaat is hee goed!

Fijn te horen dat u blij bent met het eindresultaat. Team Orthodontiepraktijk Binda
8.8
12 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Behandelplan is goed en volgens planning uitgevoerd. Werken netjes op tijd. Zelden lang hoeven wachten bij een afspraak. Een fijne, warme praktijk.

Bedankt voor de mooie recensie. Team Orthodontiepraktijk Binda
11 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik heb een goede mening, alleen is het jammer dat ik in het begin niet ben geinformeerd dat je na een beugel nog spalkjes en een bitje voor s'nachts krijgt. Dit had ik graag geweten, aangezien ik...

Heel erg bedankt voor de feedback. Soms kan het gebeuren dat door bepaalde factoren een behandeling iets langer, maar soms ook...
11 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

We zijn tevreden over de kwaliteit van begandelibg en vriendelijkheid van personeel

Heel fijn om te horen dat u tevreden bent en bedankt voor de mooie waardering. Team Orthodontiepraktijk Binda

Heel erg bedankt! Team Orthodontiepraktijk Binda.
9.3
10 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Het is fijn om te weten waar je aan toe bent wat betreft de behandelingen en dat wordt goed uitgelegd aan de patiënten.

Fijn om te horen dat u tevreden bent. Team Orthodontiepraktijk Binda
3 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik vond het altijd wel goed gaan

3 december 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Alles was zeer goed verzorgd, intake, behandeling, ontvangst en locatie.

Hartelijk bedankt voor de mooie waardering. Team Orthodontiepraktijk Binda
11 november 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Netjes en vriendelijke geholpen.

Bedankt voor de mooie waardering. Team Orthodontiepraktijk Binda
17 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Je hoeft niet zo lang te wachten en ze luisteren goed naar je.

Hartelijk dank voor de mooie recensie. Team Orthodontiepraktijk Binda
21 september 2019 - Goedgekeurd door de redactie