9.4

3771 VH Barneveld
Telefoon 0342-745753
Locatie Deze locatie is onderdeel van Orthodontiepraktijk Binda

17 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Fijne klantvriendelijke behandelingen. Altijd een luisterend oor. Vriendelijke en professionele staf.

Reactie van/namens Orthodontiepraktijk Orthodontiepraktijk Binda, locatie Barneveld - Barneveld

Fijn om te horen. Bedankt voor de waardering! Team Orthodontiepraktijk Binda

• 9.3

14 juli 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Een hele fijne praktijk (bijzonder mooie praktijk in Barneveld) met kundige en fijne medewerkers. Hoge mate van perfectie. Geweldig!

Hartelijk dank voor deze mooie recensie! Team Orthodontiepraktijk Binda

29 februari 2020 - Goedgekeurd door de redactie

Bij Binda krijg je 100% -vriendelijke- aandacht. Er wordt elke keer weer zorgvuldig gekeken naar de stand van je gebit en het verloop van het proces. Dit wordt zo nodig gelijk aangepast. Mw. Binda...

Hartelijk dank voor je feedback. Van een 9,7 worden we erg blij. Team Orthodontiepraktijk Binda

21 oktober 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Ik had al eerder een beugel gehad, maar mijn tanden hebben nooit echt goed gestaan. Ik wilde dus al heel lang opnieuw een beugel, maar door trouwplannen had ik hier ineens nogal haast mee. Bij...

Hartelijk dank voor je mooie recensie. Wij zijn blij dat het gelukt is voor je bruiloft. Team Orthodontiepraktijk Binda

• 9.3

18 augustus 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Er heerst een ontspannen sfeer waarbij de cliënt centraal staat en vragen/wensen van de client worden gerespecteerd.

Fijn om te horen! Team Orthodontiepraktijk Binda

• 9.0

13 juni 2019 - Goedgekeurd door de redactie

Er wordt echt naar je geluisterd en meegedacht.

Hartelijk dank voor uw recensie. Team Orthodontiepraktijk Binda