Waardering van Orthodontiepraktijk Dr. C. von Massow - Den Haag op 21 februari 2017

9.7
  • Gebitsaandoeningen

Normaal gesproken kun je een afspraak hij de Orthodontist missen als kiespijn. Echter de behandelingen die ik in de afgelopen twee jaar heb gehad waren bijna een feestje. De vorderingen en dus de veranderingen van mijn gebit waren tijdens  de controles duidelijk zichtbaar en verbeterd. Na twee orthodontisten te hebben versleten, zij durfden de behandeling niet aan, zag dr. Chr. von Massow geen enkel probleem en startte na een vooronderzoek direct de behandeling. Zoals gezegd waren de behandeling van de Orthodontist en haar team heel prettig. Ik kijk terug op een prettige behandelperiode en ben blij met het resultaat. Dr. Chr. von Massow en team, hartelijk dank.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Orthodontiepraktijk Dr. C. von Massow? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.