Waardering van Orthodontiepraktijk W.L. van Waveren Hogervorst - Apeldoorn op 15 juni 2012

3.8

Wij hebben 2 kinderen bij orthodontist van Waveren lopen en zijn erg ontevreden. Zelfde signalen krijgen we van andere ouders op school. Informatie over de behandeling wordt amper gegeven. Als je er naar vraagt weten medewerksters het niet. Eigenaresse is er amper. Onpersoonlijke behandeling op het arrogante af. Op vrijdag altijd dicht en compleet onbereikbaar, ook als de slotjes op donderdag zo strak zijn aangedraaid dat ze er op vrijdag uitvallen. Mocht je er toch heen gaan, maak dan vooraf duidelijk een afspraak over wat ze doen als de beugel er uiteindelijk uit gaat. Als je niks afspreekt doen ze namelijk niks en staan je tanden een jaar later weer scheef. Overstappen naar een andere ortho wordt trouwens botweg geweigerd. Je zit vast aan het behandelplan en bijbehorende kosten. Ik zou het iedereen afraden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Orthodontiepraktijk W.L. van Waveren Hogervorst? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.