Waardering van Orthodontistenpraktijk De Wereldlach - Zoetermeer op 31 juli 2018

3.5
  • Gebitsaandoeningen

Erg jong en onervaren team. Ortho is soms vriendelijk, soms snauwt hij de assistentes af... Mijn zoon had 'veren' in zijn mond gekregen om de kaak goed te zetten, hij beet hier een aantal keer op tijdens het eten en hierdoor was er een veer kapot gegaan. Hier had mijn zoon veel pijn van maar we mochten pas een week later langs komen, ook kregen we een dikke rekening voor een nieuwe veer terwijl het, naar ons idee, niet zijn fout was dat het kapot was gegaan. Ook waren de 'veren' nergens te vinden in de kostenbegroting die ik in het begin moest tekenen! We zijn overgestapt naar een andere orthodontist en deze maakt de behandeling gewoon af, zonder veren en rare extra rekeningen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Orthodontistenpraktijk De Wereldlach? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.