Waardering van Orthodontistenpraktijk dr. R.E.G. Jonkman - Roosendaal op 9 januari 2019

4.3
  • Gebitsaandoeningen

Afspraak maken met Jonkman voor een intake is geen probleem. Er wordt een plan gemaakt en binnen anderhalf jaar ben ik klaar met beugelen. Ondertussen zijn we twee en een half jaar verder met behoorlijk wat ergernissen. Jonkman zelf zie ik bijna nooit meer, een oudere collega staat me af en toe te woord, waarbij er iedere keer andere beloften worden gedaan. Deze week 70 minuten moeten wachten in een overvolle wachtruimte waar veel mensen staand moesten wachten. Ik vind dat Jonkman zich overigens arrogant gedraagt t.o.v. zijn collega’s en patiënten! Ik heb spijt van mijn keuze voor deze praktijk.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Orthodontistenpraktijk dr. R.E.G. Jonkman? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.