Orthoteam.nl, locatie Julianadorp

Orthodontiepraktijk

uit 64 waarderingen

242 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
21 november 2022 - Geplaatst door de redactie

In het begin aangegeven dat mijn dochter graag een medewerker het liefs wilt. Dit is echter niet gelukt. Steeds een ander.

2 november 2022 - Geplaatst door de redactie

Prettige samenwerking. Duidelijk.

8.7
3 oktober 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben tevreden omdat alles volgens afspraak wordt gedaan. Er is voldoende informatie die wordt verstrekt.

26 september 2022 - Geplaatst door de redactie

De mensen die er werken zijn zeer kundig. Leggen alles perfect uit, soms zijn ze misschien iets te precies, waardoor de behandeling iets langer duurt dan je had gehoopt. Maar het resultaat mag er dan...

26 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Zeer tevreden. Erg vriendelijke medewerkers.

20 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Erg tevreden over de behandeling en de communicatie. Er hangt een gezellige en vriendelijke sfeer, vriendelijk personeel. Bij vragen is het geen probleem om telefonisch contact op te nemen.

12 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Het zijn allemaal lieve zorgzame mensen. Altijd vragen of t gaat en alles goed uitleggen. Toppers!

5 september 2022 - Geplaatst door de redactie

Goed geholpen, fijne medewerkers.

23 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Vriendelijke mensen met kennis van zaken, erg fijn behandeld.

4 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik ben tevreden met mijn behandelingen. Ook is er altijd voldoende informatie aan mij en mijn ouders verleend. Personeel is ook erg vriendelijk.

9.5
7 juni 2022 - Geplaatst door de redactie

Dat de reguliere controles op texel kunnen plaatsvinden is erg prettig. Beide dochters hebben hun beugeltraject op een prettige manier doorlopen. Heldere uitleg en vriendelijke medewerkers. Pand in...

9 mei 2022 - Geplaatst door de redactie

Gaan netjes te werk, assistentes zijn aardig en leggen goed uit wat ze gaan doen. Ook fijn dat we op Texel vele vervolg afspraken kunnen doen.

7.7
11 april 2022 - Geplaatst door de redactie

We zijn tevreden omdat er specialistische zorg wordt gegeven die met aandacht en zorg wordt uitgevoerd. Er is veel geduld en rust naar de kinderen toe dit is erg prettig.

4 april 2022 - Geplaatst door de redactie

We zijn gewoon heel tevreden hoe de behandelingen zijn gegaan en het eind resultaat is ook top.

9.3
7 maart 2022 - Geplaatst door de redactie

Ik vind de meiden erg gezellig. Ze gaan leuk met de kids om zodat het niet zo eng is allemaal. Er word goed uitgelegd wat er gaat gebeuren en ze kletsen met de kids over ieders hobby of interesse....

14 februari 2022 - Geplaatst door de redactie

Alles naar. Wens en goed bereikbare en mooie locatie met voldoende parkeer ruimte

8.5