Waardering van TopOrtho, locatie Maastricht - Maastricht op 21 februari 2018

8.8
  • Gebitsaandoeningen

Onze dochter van nu 13 jaar had een behoorlijke onderbeet en daarnaast ook diverse tanden die niet recht stonden maar behoorlijk scheef. Maar dat was niet het enige... ze had ook enorme angst voor tandartsbezoeken. Bij Toportho werd hier heel goed op geanticipeerd. Al tijdens de intake ervoeren we een hele fijne juiste benadering en ook bij de behandelingen zelf werd stukje bij beetje het vertrouwen van onze dochter herwonnen en ging ze zelfs op een gegeven moment alleen naar binnen om de ingrepen telkens te laten doen. Ze moest tijdelijk implantaten laten aanbrengen via een operatie in haar boven- en onderkaak en ook dat traject werd warm en betrokken begeleid. Het einde van het beugeltraject is nu in zicht na bijna 4 jaar. Maar deze positieve ervaring van haar kaakcorrectie, wat in eerste instantie esthetisch is, heeft nu ook als positief gevolg dat onze dochter veel meer vertrouwen heeft gekregen in medici dankzij het hele Team van Toportho. Toportho, voor ons zijn jullie gewoon top.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor TopOrtho, locatie Maastricht? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.