Acibadem International Medical Center, locatie Amsterdam

maandag
dinsdag
woensdag
8:00 - 18:00

Waardering van Acibadem International Medical Center, locatie Amsterdam - Amsterdam op 11 juni 2018

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Kniebandletsel

1.5 week geleden geopereerd door dokter Pijnenburg aan een vkb revisie en een extra buitenband! Mijn verwachting was mega veel pijn en lelijke littekens! Nu na 1.5 week kan ik zeggen dat de pijn goed te doen is, de littekens netjes zijn en ik zeer tevreden ben met het resultaat van de operatie! Geweldige rustige arts die super goed uitlegt hoe en wat en ook echt luisterd.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Acibadem International Medical Center, locatie Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.