Waardering van Acibadem International Medical Center - Amsterdam op 2 augustus 2018

9.3

Dr. Van Gaalen heeft me tijdens een 2nd opinion goed advies gegeven. Hij gaf aan waar ik voor mijn klachten geholpen kon worden. Ik heb voor Dr. Van Gaalen gekozen i.v.m. minimaal invasief opereren: minder kans op wondinfecties en minder kans op zenuwbeschadiging. De operatie is heel goed door Dr. van Gaalen uitgevoerd: mijn zenuwpijn was meteen na het bijkomen uit de operatie al verdwenen. Nu, ruim 8 weken na de operatie ga ik erg goed vooruit en loop ik al meer dan 6 km per dag en voor de operatie was dat nauwelijks 200m. Zorg en advies na de operatie waren ook prima geregeld. Ik ben geopereerd aan een spondylolisthesis icm stenose.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Acibadem International Medical Center? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.