Waardering van Acibadem International Medical Center - Amsterdam op 21 december 2017

6.5

Erg tevreden, ze hanteren beste resultaat!

Reactie van/namens Overige kliniek Acibadem International Medical Center - Amsterdam

geplaatst op 5 januari 2018

Geachte dame/heer,
Hartelijk dank voor uw waardering! Het is voor ons bijzonder belangrijk te weten hoe onze patiënten en bezoekers onze zorg en dienstverlening ervaren. U geeft middels cijfers aan dat u over de punten 'afspraken' en 'behandeling' minder of niet tevreden bent. Graag zouden wij met u in contact komen om te horen wat hier volgens u beter kan. Wij hopen uw contactgegevens en/of terugkoppeling hierover te mogen ontvangen via klachten@acibademimc.com t.a.v. onze klachtenfunctionaris mevr. P.J. Pielanen. Dan neemt zij z.sm. contact met u op.

Bent u of werkt u voor Acibadem International Medical Center? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.