Waardering van Acibadem International Medical Center, locatie Amsterdam - Amsterdam op 12 december 2019

• Rughernia

Ik ben geopereerd aan mijn hernia L5 door dokter Hummelink. Ik ben heel erg tevreden. Een hele goede arts die goede uitleg geeft en heel goed de operaties uitvoert. Na de operatie had ik geen beenuitstraling en pijn meer. Mijn complimenten voor Acibadem personeel, ik kon niet betere zorg krijgen dan dat ik hier kregen heb. Zorgzame personeel, die graag een praatje met je maken. Ik voelde me alsof ik in een hotel was. Van te voren las ik reviews, positieve en ook negatieve, ik wou niet een vooroordeel hebben. Maar nadat ik hier ben geweest, ga ik zeker in de toekomst terug komen als ik nog een operatie aan iets moet ondergaan. Complimenten nogmaals en heel erg bedankt allemaal.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Acibadem International Medical Center, locatie Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.