Waardering van Acibadem International Medical Center - Amsterdam op 16 mei 2018

2.1
  • Complex Regionaal Pijn Syndroom (CRPS)

Ik heb na mijn operatie aan mijn schouder mede door een blokade verdoving een klaplong overgehouden ook is er het een en ander behoorlijk misgegaan voor en tijdens en na de operatie.Ik ben ontslagen door een verpleger zonder arts gezien te hebben.Ik heb zelfs geen eten of drinken gehad.Om nog maar te zwijgen over de klachtenfunctionarese die beloift dingen en komt ze niet na.Niemand binnen de kluniek neemt zijn verantwoordelijkheid.Nu moet ik doordit alles naar een pijnpoli ook had ik na de operatie onverklaarbare blaren op mijn bovenarm.Dit ziekenhuis doet zivh beter voor dan dat het is.Als er een probleem is zijn ze niet thuis.ik ben hier al mee bezig v.a 8 mrt jlIk raad het ziekenhuis niet aan.

Reactie van/namens Overige kliniek Acibadem International Medical Center - Amsterdam

geplaatst op 23 mei 2018

Geachte mevrouw,
Inmiddels heeft onze (nieuwe) klachtenfunctionaris contact met u opgenomen en bent u vandaag bij ons langs geweest voor een uitgebreid gesprek. Wij nemen uw klacht zeer serieus en vinden het spijtig dat u deze ervaring hebt opgedaan. Van alle feedback leren wij, daarom wil ik u van harte bedanken voor het achterlaten van uw reactie. Met vriendelijke groet, Acibadem

Bent u of werkt u voor Acibadem International Medical Center? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.