Acibadem International Medical Center, locatie Amsterdam

dinsdag
woensdag
donderdag
8:00 - 18:00

Waardering van Acibadem International Medical Center, locatie Amsterdam - Amsterdam op 18 mei 2022

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Rughernia

Ik liep al 1.5 jaar met een lage rughernia, na behandeling met injecties weer goed kunnen functioneren tot ik begin April enorme pijnklachten kreeg. Van fulltime werken en gezin draaiende houden naar niets meer kunnen en vergaan van de pijn. 3 mei mocht ik onder de MRI en door verwezen naar Amsterdam kon daar 6 mei terecht voor intake met de Arts en 11 mei lag ik op de operatietafel. Zofijn dat ze door gepakt hebben en snel terecht kon. In kliniek ook erg fijn behandelt en verzorgt van opname, verkoever, operatiekamer, fysio, arts en verpleging op afdeling! Na 1 nachtje slapen weer fijn naar huis om verder te herstellen, pijn was gelijk na operatie nagenoeg weg wat een opluchting. Dr van Urk en team erg dankbaar.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Acibadem International Medical Center, locatie Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.