Waardering van Acibadem International Medical Center, locatie Amsterdam - Amsterdam op 20 april 2019

• Knievervanging

Ik was attent gemaakt op het Acibadem en Drs. Hans Freilach om tegelijkertijd twee volledige knieprotheses te plaatsen. Na voorbereidend onderzoek en bespreking kwamen we tot de conclusie dat dit voor mij een uitstekende oplossing zou zijn.Ik heb nu twee volledige knieprotheses gekregen hetgeen efficiënt en zeer kundig gedaan is. Ik kon dezelfde dag al met krukken een klein stukje lopen. De operatie is pijnvrij verlopen dankzij uitstekende pijnmedicatie. Dankzij goede fysiotherapie, goede koeling van beide benen dmv van de CompryCool van Herzog Medical, heb ik vrijwel geen zwellingen gehad. Nu, 4 weken na de operatie, is de pijnstilling tot een minimum teruggebracht. Ik kan al langere tijd traplopen met m'n twee proteheses, en ik loop buiten afstanden van ruim 3 km. Elke dag iets verder. De buiging van beide knieen is nu al meer dan 120 graden. M'n fysiotherapeut is uiterst tevreden, volgens hem loop ik 4 weken voor op een gemiddeld schema van iemand die slechts een prothese heeft gekregen.In het kort:- zeer goed uitgevoerde operatie- koeling met compressie dmv de CompryCool, startend meteen na de operatie, heeft als effect dat ik nagenoeg geen zwelling en pijn heb, en daardoor een hele goede buiging van m'n knieen kan realiseren- Een goede conditie voor de operatie (oa mbv een home trainer), heeft een positieve invloed op de revalidatie- Zo snel mogelijk een een hometrainer gebruiken na de operatie heeft een hele positieve invloed op de bewegelijkheid van de knieen.- Goede fysiotherapie na de operatie heeft een hele positieve invloed op de revalidatie

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Acibadem International Medical Center, locatie Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.