Waardering van Acibadem International Medical Center - Amsterdam op 29 maart 2019

• Kniebandletsel

Mijn ervaring met het ziekenhuis ACIBADEM was over het algemeen positief, echter waren er wel een aantal aspecten die ik niet als positief heb ervaren. Bij de ontvangstbalie stond frequent een mevrouw die erg geïrriteerd en chaotisch was, wat niet erg klantvriendelijk was. De wachttijd op het wachten van de afspraak en later ook voor de operatie waren tergend lang. Respectievelijk 1 en 2 uur. De afwikkeling van mijn afspraak was ook geen gestroomlijnd verhaal waarbij ik tot 3 keer toe de afspraak moest verzetten.Ik ben wel erg te spreken over de assistenten en de arts die mij hebben ondersteund en geholpen tijdens de operatie. Allen waren uitermate vriendelijk, warmhartig en vakkundig. Daarin heerste er een erg fijn klimaat waar je je als patiënt op je gemak voelde.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Acibadem International Medical Center? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.