Acibadem International Medical Center, locatie Amsterdam

maandag
dinsdag
woensdag
8:00 - 18:00

Waardering van Acibadem International Medical Center, locatie Amsterdam - Amsterdam op 9 juni 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Knievervanging

Na het plaatsen van een prothese wil je niet je arts triomfantelijk 38 minuten horen roepen. Het resultaat is er ook naar, onderbeen staat scheef en een gevoel in mijn banden binnenzijde knie of ik ze verrekt heb. Mijn been stond kaarsrecht, nu lijkt het wel een hockeystick, voor mij absoluut niet acceptabel. Excuus van de arts hiervoor is dat de banden strak moesten staan, beetje vreemd want bij rechtstaand absoluut geen insufficientie op mijn kniebanden. Bedankt maar nooit meer.

Reactie van/namens Overige kliniek Acibadem International Medical Center, locatie Amsterdam - Amsterdam

Geachte heer/mevrouw, graag kom ik persoonlijk met u in contact om e.e.a. persoonlijk door te spreken. Ik zal u hiervoor een contactverzoek toesturen. Met vriendelijke groet,

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Acibadem International Medical Center, locatie Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.