Waardering van Acibadem International Medical Center - Amsterdam op 29 juni 2018

8.6

Na mijn klacht van 16 mei jl (Ik heb na mijn operatie aan mijn schouder mede door een blokade verdoving een klaplong overgehouden ook is er het een en ander behoorlijk misgegaan voor en tijdens en na de operatie.Ik ben ontslagen door een verpleger zonder arts gezien te hebben.Ik heb zelfs geen eten of drinken gehad.Om nog maar te zwijgen over de klachtenfunctionaris die belooft dingen en komt ze niet na.Niemand binnen de kliniek neemt zijn verantwoordelijkheid.Nu moet ik doordit alles naar een pijnpoli ook had ik na de operatie onverklaarbare blaren op mijn bovenarm.Dit ziekenhuis doet zivh beter voor dan dat het is.Als er een probleem is zijn ze niet thuis.ik ben hier al mee bezig v.a 8 mrt ik raad het ziekenhuis niet aan.) hier een update.De nieuwe klachtenfunctionaris en de directie hebben mijn klacht als zeer serieus behandeld.Het is goed opgelost.Dank jullie wel voor jullie begrip en goede afhandeling.

Bent u of werkt u voor Acibadem International Medical Center? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.