Waardering van Acibadem International Medical Center - Amsterdam op 5 april 2018

4.8
  • Ooraandoeningen

Na op consult te zijn geweest met mijn zoontje van 14 maanden is er een vervolg afspraak gemaakt met de internist en van daaruit zou een datum gepland worden voor de ingreep. Eenmaal terug in de auto werd ik gebeld dat volgens een nieuwe wetgeving mijn zoontje hier niet geopereerd kon worden, omdat hij jonger is dan drie jaar. Het medical center mag kinderen jonger dan drie niet opereren.Heel vreemd gegaan, ik vraag mij af waarom niemand (zelfs de specialist niet) mij hier niet van op de hoogte gebracht heeft terwijl ik het consult had. Ik zou hier dan ook niet meer heen gaan.

Reactie van/namens Overige kliniek Acibadem International Medical Center - Amsterdam

geplaatst op 5 april 2018

Geachte heer/mevrouw, wij betreuren het hoe u uw bezoek aan ons medisch centrum ervaren hebt. Om veiligheidsredenen is het tot op heden niet mogelijk om kinderen onder de 3 jaar te opereren. Onze verwijzers houden wij hiervan op de hoogte, wij communiceren dit middels ons verwijssysteem. Vervelend voor u en uw zoontje dat u voor niets op consult bent geweest. Met vriendelijke groeten, Acibadem

Bent u of werkt u voor Acibadem International Medical Center? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.