Acibadem International Medical Center, locatie Amsterdam

vrijdag
zaterdag
zondag
Gesloten

Waardering van Acibadem International Medical Center, locatie Amsterdam - Amsterdam op 13 september 2021

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Liesbreuk

Op mijn verzoek verwees mijn huisarts in Purmerend me naar Acibadem voor de behandeling van een liesbreuk. Ik werd meteen uitgenodigd voor een gesprek met de chirurg de heer Faraj, die mij zorgvuldig uitlegde wat de voor en tegens van de kijkoperatie zijn. De keuze was aan mij. Hij vond mijn keuze verstandig. 2 Weken later heeft hij me behandeld. Eraan voorafgaand werd ik uitgebreid geïnformeerd, ondervraagd en onderzocht door deskundige medewerkers van Acibadem. Dit gaf me vertrouwen. Ik werd onder narcose behandeld, wat ik een prettige ervaring vond. Temeer ook, omdat ik na de operatie vrijwel geen pijn heb gevoeld. Nu 6 weken later heeft dokter Faraj (na 6 weken belt de behandelend arts voor een check) me gebeld met de vraag hoe het met me gaat. Uitstekend dus.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Acibadem International Medical Center, locatie Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.