Waardering van Acibadem International Medical Center, locatie Amsterdam - Amsterdam op 21 februari 2021

• Rughernia

Vanaf het moment dat ik werd door verwezen naar de neuroloog van Acibadem, twee dagen later al een MRI, wees uit dat het een hernia bleek te zijn, fysio geen verbetering gaf er meteen zeer voortvarend werd doorgepakt door de chirurg om mij te opereren. Toen de pijn niet meer te harden was ik Acibadem belde ik een dag later werd geopereerd. Meteen na de operatie geen pijn meer. De daaraan voorafgaande begeleiding door de verpleegkundigen, de empatische houding van alle betrokkenen, was heel fijn om te ervaren. Een dikke pluim voor de receptionisten, zorgpersoneel, neuroloog en chirurg. Bedankt Acibadem.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Acibadem International Medical Center, locatie Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.