Waardering van Acibadem International Medical Center - Amsterdam op 28 september 2017

2.8
  • Galwegaandoeningen

Zeer onbeschofte  radioloog. Bleek weinig kennis te hebben.wist niet goed hoe hij echo apparaat moest bedienen. Heel kortaf en niet geïnteresseerd. Toen ik zei dat hij niet klantvriendelijk was adviseerde hij mij dat ik maar naar andere ziekenhuis moest gaan. Ben vervolgens zeer goed geholpen met respect op de afdeling radiologie in het olvg locatie west in Amsterdam. Voortaan ga ik altijd naar het olvg.

Reactie van/namens Overige kliniek Acibadem International Medical Center - Amsterdam

geplaatst op 10 oktober 2017

Geachte heer/mevrouw,

Wij betreuren ten zeerste te lezen over deze ervaring binnen ons medisch centrum. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen dit met ons te delen en wij zouden graag met u in contact komen, om uw klacht in behandeling te nemen, in de hoop uw ongerief weg te nemen en onze dienstverlening te verbeteren. Wij willen u daarom verzoeken uw klacht te richten aan onze klachtenfunctionaris mevr. P.J. Pielanen via klachten@acibademimc.com.

Wij hopen spoedig van u te mogen vernemen.

Update 27-11-2017: Wij hebben via de redactie geprobeerd in contact te komen met de schrijver van deze waardering. Helaas heeft deze aangegeven geen contact met ons te willen n.a.v. deze klacht. Aangezien wij verder geen gegevens van de persoon in kwestie hebben, kunnen wij daarom hier geen verdere actie op ondernemen. Uiteraard staan wij te allen tijde open voor verder contact via bovenstaande contactpersoon en e-mailadres.

Bent u of werkt u voor Acibadem International Medical Center? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.