Waardering van Alexander Monro Ziekenhuis - Borstkankerziekenhuis - Bilthoven op 1 oktober 2018

9.7
  • Borstkanker

Heb in 2000 beginnende borstkanker ontdekt door zelfonderzoek. De operatie was snel gepland. Hierna was mijn probleem niet belangrijk genoeg voor de artsen. Elke 2 jaar knokken voor foto's en een echo. Vorig jaar weer iets gevonden,maar niet serieus genomen. Secont opinion in het monro. Prettige ontvangst. Foto's. Een echo en biopt genomen. Voelde me eindelijk serieus genomen. Het team was geweldig. Tijdens het wachten heb ik veel moois gezien in de wachtruimte. Dames die opelijk spraken over hun ervaring en sterk in het leven staan na alles wat er met hun was gebeurt. De zekerheid dat je niet alleen deze nare periode hoeft door te maken. Een superteam met warme kundige mensen.prachtige ervaring. Ik had geluk. Ben er pas weer geweest en ben helemaal gerustgesteld. Als je echt zekerheid wil hebben zou ik iedereen adviseren om naar het Alexander Monro te gaan. Menselijker kun je het echt niet ervaren.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alexander Monro Ziekenhuis - Borstkankerziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.