Waardering van Alexander Monro Ziekenhuis - Borstkankerziekenhuis - Bilthoven op 25 februari 2014

9.8
  • Borstkanker

Ik ben vorige week geopereerd in het Monro Ziekenhuis, anderhalve week na de intake. Voor mijn opname las ik de beoordelingen op deze site en werd de term "warm bad" gebruikt. Ik kan niet anders doen dan dit volmondig beamen! Alle medewerkers zijn zeer kundig en heel erg betrokken. Je voelt je omringd door oprechte zorg en aandacht. De rust en efficiency in de kliniek staat in schril contrast met de hectiek van een regionaal ziekenhuis en geeft je het gevoel van een 5-sterren behandeling. 23 uur na aankomst was ik alweer in staat om naar huis te gaan, wetende dat er 24/7 zorg beschikbaar is wanneer dat nodig zou zijn. Ik kan niet anders dan deze kliniek van harte aanbevelen. Afstand is geen enkel probleem omdat je partner gewoon bij je kan blijven overnachten en je samen weer naar huis kunt, geen reden om onnodig heen en weer te rijden.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alexander Monro Ziekenhuis - Borstkankerziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.