Waardering van Alexander Monro Ziekenhuis - Borstkankerziekenhuis - Bilthoven op 23 november 2017

8.8
  • Borstkanker

In het Alexander Monro Ziekenhuis vond ik een deskundige en ruimsenkende chirurg die mij heeft geopereerd. Ik wilde geen okselklier weghalen en geen bestraling en dit accepteerde ze meteen. Ze is naast chirurg ook orthomoleculair therapeut. Ik ben meteen suikervrij gaan eten en nam voedingssupplementen en chinese kruiden en deed acupunctuur en healingen en opstellingen. Mijn tumor die volgens de statistieken agressief was is na ontdekking in 2,5 mnd niet gegroeid. Geen uitzaaiingen. Een goede ervaring na de vaststelling van de tumor. Nu na 7 weken fit en gezond met een klein litteken en verder geen enkele klacht.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alexander Monro Ziekenhuis - Borstkankerziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.