Alexander Monro Ziekenhuis - Borstkankerziekenhuis

Overige kliniek

Professor Bronkhorstlaan 10 geb. 94 3723 MB Bilthoven

Waardering van Alexander Monro Ziekenhuis - Borstkankerziekenhuis - Bilthoven op 23 oktober 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Borstkanker

Jeetje wat moet ik zeggen.. 30 jaar 2 kleine kids en bk tripple negatief. De diagnose werd gedaan in een ander zk, daar werd ik zeer slecht geholpen. Eerst wilde ze geen punctie doen want ik was ‘pas 30’ en ‘ kom over een jaar maar terug’. Na wat ‘doorzeuren’ toch een punctie.. slecht nieuws. En vertrouwen weg in t zh. Gebeld naar Alexander monro waar ik vrijwel direct heen kon. Goed opgevangen alle tijd voor mijn vragen en verdriet. Duidelijk behandelplan en zo lief behandeld. Vriend mocht blijven slapen en kids kregen overal antwoord op. Nu nog steeds 4 jaar later als ik bel weten ze wie ik ben en doen ze alles om me gerust te stellen.. Zo blij dat ze er waren voor mij.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alexander Monro Ziekenhuis - Borstkankerziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.