Waardering van Alexander Monro Ziekenhuis - Borstkankerziekenhuis - Bilthoven op 25 oktober 2020

Nadat ik bij een ander zkh niet meer serieus werd genomen een second opinion aangevraagd. Had ik dit maar eerder gedaan had me 2 eerdere operatie’s waarschijnlijk gescheeld. Bij dokter Kimmings terecht gekomen en alleen maar lof voor d’r! Heeft geduld, is vriendelijk, luistert en stelt je gerust. Ik voelde me geen nummer maar een mens waarnaar geluisterd werd en serieus werd genomen. Ook na de operatie houdt ze alles goed in de gaten en is zelf bij de wondzorg aanwezig. Alleen maar lof voor de dokter maar ook voor de verpleging. Het enige min puntje is dat de telefoniste’s niet altijd even begripvol en vriendelijk zijn. Terwijl als je belt dit het eerste aanspreek punt is van zo’n fijn ziekenhuis.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alexander Monro Ziekenhuis - Borstkankerziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.