Waardering van Alexander Monro Ziekenhuis - Borstkankerziekenhuis - Bilthoven op 15 augustus 2013

9.7

Op donderdagmiddag een doorverwijzing gekregen de volgende ochtend om 9 uur werd ik verwacht. Wat er door je heen gaat alleen al bij het idee dat het mis kan zijn is niet te beschrijven. Gelukkig kon ik ontzettend snel terecht. Het enige minpuntje vond ik de uitleg over wat het dan wel is en hoe zich dit gaat ontwikkelen. Waardoor ik in de auto naar huis toch nog niet helemaal gerustgesteld was. (alles was dus gelukkig goed). Verder alle lof, heel discreet, prachtige locatie, kundige mensen, geen wachttijden alles bij de hand. Ik kan alleen maar beamen dat het een zeer gespecialiseerd ziekenhuis is. Maak je niet langer zorgen, maar zorg voor duidelijkheid. Dankjewel medewerkers van het Alexander Monro.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alexander Monro Ziekenhuis - Borstkankerziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.