Alexander Monro Ziekenhuis - Borstkankerziekenhuis

Overige kliniek

Professor Bronkhorstlaan 10 geb. 94 3723 MB Bilthoven

Waardering van Alexander Monro Ziekenhuis - Borstkankerziekenhuis - Bilthoven op 23 oktober 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

N.v.t.

Borstkanker

Uitkijken dat jullie niet aan je eigen succes ten onder gaan. Ik kom al vanaf opening bij jullie en zie het steeds drukker worden . Zie hier ook de nadelen van. Regelmatig gevraagd om een scan maar dit verzoek is nooit gehonoreerd helaas . Ook is er onvoldoende aandacht voor de late gevolgen van bestraling , wordt niets aan gedaan. Vraag over operatie is nvt, ben pas na alle behandelingen hier gekomen

Reactie van/namens Afdeling Kwaliteit & Veiligheid, Alexander Monro Ziekenhuis

Hartelijk dank voor uw waardering. Uw feedback nemen we mee om onze zorg te verbeteren. Mocht u behoefte hebben aan een aanvullend gesprek dan kunt u contact opnemen met de afdeling Kwaliteit & Veiligheid via 030-2250910. Met vriendelijke groet, het Alexander Monro Ziekenhuis

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Alexander Monro Ziekenhuis - Borstkankerziekenhuis? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.