Waardering van Andros Mannenkliniek Amsterdam - Amsterdam op 20 september 2019

4.0
  • Prostaatvergroting

Ik wilde een afspraak maken met de uroloog van Andros die ik kende. Dit was echter niet mogelijk door een patientenstop die kennelijk was ingesteld. Hierdoor moest ik op zoek naar een ander ziekenhuis en andere uroloog. Ik vind het bijzonder klantonvriendelijk om een bestaande relatie met een bekende arts op deze manier te verbreken.

Reactie van/namens Overige kliniek Andros Mannenkliniek Amsterdam - Amsterdam

geplaatst op 24 september 2019

Het is spijtig om te lezen dat u ontevreden bent over onze kliniek. Wij hebben helaas met een zorgverzekeraar moeten afspreken dat wij de rest van 2019 geen nieuw patiënten kunnen aannemen. Dat is niet onze vrijwillige keuze, wij zijn hiertoe gedwongen omdat de zorgverzekeraar niet meer wil vergoeden voor patiënten bij Andros. Wij hebben in overleg met de zorgverzekeraar deze patiëntenstop ingesteld, juist zodat wij onze bestaande patiënten kunnen blijven helpen. ]

Uit uw reactie is niet meteen duidelijk of u een lopende behandeling heeft bij Andros. In dat geval kunt u gewoon een afspraak bij ons krijgen, dan heeft u helaas een verkeerd bericht van ons gehoord.

Als u na langere tijd bij ons terug komt of dat u een uroloog volgt die uit een ander ziekenhuis naar ons is gekomen, dan geldt inderdaad helaas de patiëntenstop. Wij hebben met de zorgverzekeraar afgesproken dat zij u via hun afdeling zorgbemiddeling zo snel mogelijk een plek geven bij een ziekenhuis waar ze wel voldoende zorg hebben ingekocht.

Mocht u nog contact met mij willen opnemen dan kunt u mij mailen via m.vanhuet@andros.nl

Met vriendelijke groet,
Mascha van Huet (Planning en proces)

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Andros Mannenkliniek Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.