Andros Mannenkliniek Amsterdam

donderdag
vrijdag

Waardering van Andros Mannenkliniek Amsterdam - Amsterdam op 2 november 2017

Sterilisatie man

Voor ons was het een duidelijke zaak. Wij hebben een mooi gezin. Dus besloten wij voor een definitieve sterilisatie van de man, omdat het bij een vrouw een stuk gecompliceerder en riskanter is. Informatie van het internet hierover vind ik nogal verwarrend.Gelukkig kwam ik op de site van Andros Mannenkliniek Amsterdam terecht. Een duidelijk en transparante kliniek dat ook nog eens concurrerend geprijsd is. Na een goed en ontspannen gesprek met dr. Nader Naderi, werd ik door hem en zijn assistent geholpen. Binnen 15 min. liep ik weer de deur uit. Het enige wat enigzins merkbaar was, waren de gevoelige testikels.Inmiddels 3 weken verder voel ik me prima. De testikels zijn ook bijna de oude. Het was geen probleem om na 2weken weer sexueel actief te zijn. Alsof er niets gebeurt is daar beneden.... het voelt goed. Een echte aanrader om je daar gerust en ontspannen te laten behandelen!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Andros Mannenkliniek Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.