Andros Clinics Arnhem

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Prostaatvergroting

Omdat ik geen TURP operatie voor mijn prostaat wilde ondergaan, ben ik op zoek gegaan naar een andere methode om mijn plasproblemen op te lossen. Bij de Andros Mannenkliniek voert men met grote deskundigheid ook bepaalde laserbehandelingen aan de prostaat uit. Na een zorgvuldig onderzoek bij mij, met ruim voldoende tijd voor uitleg en overleg in een vriendelijke sfeer, heb ik uiteindelijk een HoLEP operatie ondergaan die zeer succesvol is gebleken. Voor de onderzoeken en controles heb ik de Andros Mannenkliniek locaties bezocht in Amsterdam, Arnhem en Baarn. Ook werd er bij mij in de beginfase een nauwkeurige MRI-scan in Nijmegen gemaakt in het Radboud ziekenhuis. Mijn HoLEP operatie werd in Amstelveen uitgevoerd door Drs. Oncko van Vierssen Trip. Al het Andros personeel die mij hebben geholpen en/of geïnformeerd (de receptie medewerksters, de verpleegkundigen en de specialisten) waren zeer vriendelijk, geduldig en deskundig. De correspondentie via de telefoon, mijn online dossier en per e-mail verliepen allemaal zeer goed.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Andros Clinics Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.