Waardering van Andros Mannenkliniek Arnhem - Arnhem op 1 november 2018

9.4
  • Prostaatvergroting

Vergrote prostaat (90 gram) is geopereerd volgens de Holep methode met algehele narcose. Uroloog Oncko van Vierssen Trip heeft de voor-en nadelen goed verteld en alle tijd genomen om het hele verloop van herstel goed door te nemen. De wachttijd voor de operatie was gelukkig kort want ik voelde mij erg ongelukkig met een permanente catheter omdat de prostaat , de urineleider helemaal dicht drukte waardoor ik niet meer kon plassen. De operatie is een 24 uur opname en nadat ik de volgende ochtend kon plassen mocht ik naar huis zonder catheter. Ik kreeg goede instructies van de verpleegkundige mee huis met telefoonnummer , in geval van vragen. De eerste 3/4 weken vielen niet mee,er was véél urineverlies met bloed waardoor ik genoodzaakt was incontinentie materiaal te gebruiken. Het voelde in die weken als hopeloos maar ben wel vertrouwen blijven houden in de uroloog en de goede afloop. Ik ben op eigen initiatief ondersteund door een erkende bekkenbodem fysiotherapeute . Nu ben ik , 3 maanden na de operatie op enkele druppels na droog en zelfs dat druppelen  gaat over verzekerde de uroloog mij. s’Nachts hoef ik niet meer uit bed om te plassen. Ik kan de urine goed ophouden en krachtig plassen. Een zeer grote verbetering ten opzichte van de situatie voor de operatie. Uitermate tevreden over de kliniek,uroloog en operatie.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Andros Mannenkliniek Arnhem? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.