Andros Clinics Den Haag

dinsdag
woensdag

Informatie over

1044 resultaten voor je selectie:

De sortering wordt niet beïnvloed door de zorgaanbieder. Lees meer.
18 september 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Bij Andros hebben ze echt de tijd voor je. Er hangt een positieve sfeer. Je voelt je niet alleen meer met je klachten.

9.6
12 september 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Toen mijn behandeling bij deze kliniek begon voelde ik me voor het eerst in jaren serieus genomen in mijn ziekteproces. De behandelaars zorgen voor een heel veilige sfeer en mijn gezondheid is meer...

9.7
5 september 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Kwaliteit van de twee behandelaars (2021 vs 2022) verschillend. Zeer tevreden in 2022, minder tevreden in 2021 vanwege gebrek aan uitleg van de resultaten van diagnostische tests.

3 september 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Aandacht, tijd, serieus worden genomen, meedenken

1 september 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Zorgzame en empathische dokter en verpleegkundige.

26 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Een betere communicatie tussen Maasstad ziekenhuis en Androskliniek. Bij operatie zijn zogenaamde stands geplaatst. Deze zijn te laat verwijderd.

7.6
22 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Ik ben over het geheel genomen vriendelijk, efficiënt en deskundig geholpen

10 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Eindelijk goed resultaat van behandeling na mijn chronische UWI!

9.1
3 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Zorgverzekeraar DSW zeer tevreden over. Na operatie allergische reactie gehad waarschijnlijk van antibiotica waardoor ik in ziekenhuis belande 3 dagen. 1 belletje gehad dat was het.

1 augustus 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

heel netjes geholpen, goede persoonlijke benadering, uitstekende communicatie met de patient.

22 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

ben tot nu toe zeer tevreden ..ik word nog gebeld voor een vervolg gesprek en advies

6.8
12 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Andros den Haag, goede vriendelijke ontvangst. receptie te open waardoor 'meegeluisterd' kan worden. Behandelingen allen perfect op tijd en door deskundig, vriendelijk personeel wat vooraf goed...

9.7
12 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Zeer professioneel, compleet, attent, op tijd, en voor zover ik kan beoordelen deskundig.

11 juli 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Dr Vegt is een zeer deskundige arts die goed luistert naar zijn patienten. Hij is heel vriendelijk en neemt de tijd voor je. Ook de uitleg is begrijpelijk en zorgvuldig.

22 juni 2022 - Geplaatst door de redactie Geverifieerd

Heel fijn dat alle onderzoeken op 1 dag worden gedaan en meteen een behandeling wordt voorgesteld. De arts was kortaf!

7.7