Andros Mannenkliniek Den Haag

donderdag
vrijdag

Waardering van Andros Mannenkliniek Den Haag - Den Haag op 11 mei 2016

Sterilisatie man

Alhoewel ik tegen de behandeling opzag, werd ik snel op m'n gemak gesteld door het personeel en verliep alles heel soepel. Ik werd vooraf duidelijk geinformeerd over de leefinstructies en kreeg een brief mee om aan een weekendarts te geven in een noodgeval. Uiteraard bleek dat allemaal niet nodig. Na de behandeling had ik wel wat langer last dan in de meeste documentatie beschreven. Op een site van een andere kliniek las ik dat het kan voorkomen dat oplosbare hechtingen soms wat langer nodig hebben om op te lossen. Ook voelden de eerste ejaculaties anders dan 'normaal'. Op diezelfde site las ik dat dat ook normaal was. Inmiddels is alles weer 'zoals gewoon'. Het zou fijn zijn om deze informatie in eerste instantie al te hebben ontvangen.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Andros Mannenkliniek Den Haag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.