Andros Mannenkliniek Den Haag

woensdag
donderdag

Waardering van Andros Mannenkliniek Den Haag - Den Haag op 20 december 2017

Plasproblemen

Dagenlang heb ik me druk gemaakt over het bezoek aan Andros mannenkliniek. Ik heb vroeger nl. een vervelende ervaring opgedaan bij een onderzoek bij een uroloog. Ik had veel last bij het plassen.Continu druk op de blaas, een vervelend gevoel in dat gebied. Bij nader inzien had ik me absoluut niet zo druk hoeven te maken. De ontvangst is hartelijk en vriendelijk. De wachtkamer is prettig ingericht, fijne stoelen, Koffie, thee,enz. is gratis aanwezig. De verpleegkundige is vriendelijk, inlevend en luistert aandachtig naar jou verhaal. De arts/uroloog is vriendelijk, stelt je op je gemak, is kundig. Alle onderzoeken in een paar uur en daarna gelijk de diagnose. Echt ideaal. Bij soortgelijke kwetsuren voor mij nooit meer een ziekenhuis maar de Andros mannenkliniek

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Andros Mannenkliniek Den Haag? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.