Annadal Kliniek

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Heupvervanging

Ik was zeer tevreden over de manier waarop ik opgevangen ben in de kliniek. Men had geruime tijd uitgetrokken om mij de behandeling uit te leggen in het voortraject. Ook bij aanvang van de operatie werd alles duidelijk en helder uitgelegd. Ik kan niet anders dan concluderen dat de gehele procedure gestroomlijnd verliep. Het verplegend personeel was vriendelijk, professioneel, behulpzaam en had tijd voor mij. Dit was ook van toepassing op de fysiotherapeute. Ik heb met name de rust op de afdeling als prettig ervaren en het eten was zondermeer goed. Toen ik naar huis mocht vond er eerst een gesprek plaats met de behandelend arts waarbij de operatie en de resultaten nog een keer besproken werden. Bij ontslag had men alle papieren in orde gemaakt voor het verdere vervolg.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Annadal Kliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.