Waardering van Annadal Kliniek - Maastricht op 5 november 2020

9.7
  • Knievervanging

Na eerst zorgvuldig en zeer betrokken voorgelicht te zijn door Dr.van Steyn ben ik op 20 oktober geopereerd en voorzien een van halve kunstknie.Vanaf de aankomst op de ziekenkamer was ik aangenaam getroffen door de prettige en professionele aandacht van de verpleegkundigen die mij behandelden en voorlichting gaven over het verdere verloop.De fysiotherapeute leerde me snel hoe met krukken om te gaan en op 22 oktober vertrok ik weer naar huis.Volgende dag kwam de plaatselijke Fysiotherapeut vroeg me wat oefeningen te doen en kwam een paar dagen later weer langs, bekeek mijn been zag dat ik zonder kruk door huis liep liet nog wat oefeningen doen en maakte een nieuwe afspraak voor over 14 dagen omdat hij niets meer voor mij kon betekenen.De operatie is dus wat mij betreft uitnemend verlopen,de hechtingen zijn vandaag verwijderd en het lopen met 1 kruk gaat met weinig pijn gepaard geen dikke knie of kuit meer. Dus beveel ik de Annadal kliniek van harte aan

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Annadal Kliniek? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.