Annatommie mc Amsterdam-Amstelveen

Centrum voor orthopedie en beweging

Burgemeester Haspelslaan 131 1181 NC Amstelveen
088-0220600
Deze locatie is onderdeel van Annatommie mc - voor orthopedie en beweging

Waardering van Annatommie mc Amsterdam-Amstelveen - Amstelveen op 16 oktober 2017

Kniebandletsel

Communicatie vanaf dag 1 ellende: bevestigings sms voor afspraak met verkeerde informatie, geen recept meegekregen, onvolledig verslag ontvangen, receptionisten/telefonisten onkundig (2 van de 3 die ik heb gesproken). Niet aan te bevelen.

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging Annatommie mc Amsterdam-Amstelveen - Amstelveen

Geachte mevrouw/meneer,

Wij vinden het ontzettend vervelend dat u niet naar tevredenheid bent behandeld. Graag komen wij in contact met u om uw ongenoegen te bespreken. Ook willen wij onderzoeken waar wij het niet goed hebben gedaan en hiervan leren. Wanneer u bereid bent om met ons in gesprek te gaan, wilt u dit dan laten weten aan Maaike Bremer, klachtenfunctionaris. Zij is te bereiken per email: kwaliteit@annatommiemc.nl.
Vriendelijke groet

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Annatommie mc Amsterdam-Amstelveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.