Waardering van Annatommie mc Amsterdam-Amstelveen - Amstelveen op 30 november 2020

4.1

Ik kwam bij Annatommie terecht vanwege een gekneusde voet die 6 maanden na een ongeval nog niet was geheeld. Er is toen door de orthopeed naar gekeken en vervolgens is er een MRI gemaakt. Omdat er op de MRI niets te zien zou zijn, werd voorgesteld om over te gaan op een pijnbehandeling. Vóór de afspraak ben ik niet geinformeerd over wat dit kon inhouden, het voorstel bleek een behandeling met stroomstootjes op de zenuw te zijn. Naast dat ik niet geinformeerd was over het feit dat ik daarna niet mocht rijden (en dus 2u heb gewacht in de kliniek), ben ik ook niet geinformeerd over de bijwerkingen en heb ik 10 dagen last gehad van een overprikkelde zenuw in het gehele been, zeer pijnlijk! Uiteindelijk heb ik nu een second opinion bij een andere orthopeed en blijkt de MRI van zo'n lage kwaliteit dat het logisch is dat er niks op valt af te lezen. Daarnaast is de conclusie van deze arts heel anders en gaan we nu met een minder invasief traject aan de slag. Ik zou Annatommie niet aanraden!

Reactie van/namens Overige kliniek Annatommie mc Amsterdam-Amstelveen - Amstelveen

Geachte meneer/mevrouw,

Wat vervelend dat u deze ervaring heeft gehad in onze vestiging. Graag kom ik met u in contact om uw ervaring met onze zorg verder te bespreken. Wij kunnen dan samen gericht iets met uw feedback doen. U kunt contact opnemen via dick.vannunen@annatommiemc.nl.

Met vriendelijke groeten,

Dick van Nunen, vestigingsmanager Annatommie mc Amsterdam-Amstelveen

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Annatommie mc Amsterdam-Amstelveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.