Annatommie mc Amsterdam-Amstelveen

Centrum voor orthopedie en beweging

Burgemeester Haspelslaan 131 1181 NC Amstelveen
088-0220600
Deze locatie is onderdeel van Annatommie mc - voor orthopedie en beweging

Waardering van Annatommie mc Amsterdam-Amstelveen - Amstelveen op 2 mei 2019

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Prostaatvergroting

In deze kliniek waar Andros Mannenkliniek ruimte inhuurt voor geplande prostaat laseroperaties.Ben zelf op 1 mei 2019 hier geopereerd door middel van een HoLEP Laseroperatie i.v.m. een vergrote prostaat omdat  ik zelf niet meer kon plassen en aangewezen was op het dragen van een  beenkatheter. Op 1 mei 10.00 uur geopereerd en op 2 mei 10.00 uur weer naar huis! De zeer ervaren en kundige uroloog/operator dr. O. van Vierssen Trip heeft de operatie uitgevoerd bijgestaan door eveneens een vakkundig team mensen! Naast dr. O. van Vierssen Trip gaat mijn speciale dank uit naar verpleegkundige Maricha van Wooning die door haar luisteren oor en tomeloze inzet gepaard gaande met vriendelijkheid alom en die tevens beschikt over een zeer groot empatisch vermogen! Dit maakte mijn 24-uurs verblijf zeer de moeite waard. Hulde..!

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Annatommie mc Amsterdam-Amstelveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.