Annatommie mc Amsterdam-Amstelveen

Centrum voor orthopedie en beweging

Burgemeester Haspelslaan 131 1181 NC Amstelveen
088-0220600
Deze locatie is onderdeel van Annatommie mc - voor orthopedie en beweging

Waardering van Annatommie mc Amsterdam-Amstelveen - Amstelveen op 15 december 2017

Nekpijn

Mijn man werd hier naar doorverwezen omdat de huisarts zei dat dit beter was dan een ziekenhuis. De orthopeed liet foto's, een echo en 2 mri scans maken van plekken die geen pijn deden. Meerdere malen aangegeven waar de pijn zit maar er werd niet naar geluisterd. Uiteindelijk kwam eruit dat zijn pees was gescheurd en om te weten waar te opereren moest er weer een scan gemaakt worden. We kwamen voor de uitslag daarvan maar dat wist hij even het meer en wilde een afspraak maken voor een scan. Toen zei hij ineens dat er niets gescheurd was en dat er spieren gescheurd waren maar dat mocht hij niet aan zijn bedrijfsarts vertellen. Heel raar allemaal. Nu naar reguliere hulpverleners en blijkt hij een nekhernia te hebben.

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging Annatommie mc Amsterdam-Amstelveen - Amstelveen

Geachte mevrouw/meneer,

Ten eerste dank voor uw reactie, waarin u uw ongenoegen aangeeft. Wat vervelend om te horen dat uw ervaring niet positief is. Bent u bereid om een email te sturen naar onze klachtenfunctionaris, zodat wij uw ongenoegen met u kunnen bespreken? Het emailadres is: kwaliteit@annatommiemc.nl.

Met vriendelijke groeten,
Afdeling Kwaliteit
Annatommie mc

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Annatommie mc Amsterdam-Amstelveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.