Annatommie mc Amsterdam-Amstelveen

Centrum voor orthopedie en beweging

Waardering van Annatommie mc Amsterdam-Amstelveen - Amstelveen op 24 juli 2021 Geverifieerd

Uitleg

Voor- en nadelen

N.v.t.

Samenwerking

N.v.t.

Rughernia

Tussen het eerste consult en de uitslag van de radio en MRI zat een tijdspanne van 6 weken, onacceptabel. Ik begrijp dat een arts op vakantie gaat maar er bestaat nog zoiets als delegeren. Bij het bespreken van de uitslag werd mij de juiste diagnose niet meegedeeld (NL op 3 plekken een rughernia). Dit heb ik moeten lezen in het verslag dat ik zelf heb gedownload een paar dagen later. Verder kreeg ik te weinig informatie over een mogelijk vervolgtraject. Bijzaak maar toch: -Ik heb 2 maal langer dan 3 kwartier moeten wachten op het consult. -De stoelen in de wachtkamer zijn erbarmelijk voor iemand met rugklachten

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Annatommie mc Amsterdam-Amstelveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.