Waardering van Annatommie mc Amsterdam-Amstelveen - Amstelveen op 31 mei 2017

2.2
  • Kniebandletsel

Voorste kruisband afgescheurd met voetbal. Herkende het gevoel (4 jaar eerder in rechter knie gehad), dus kreeg snel een doorverwijzing van de huisarts. Via internet bij een nieuwe techniek uitgekomen, namelijk Ligamys. Vervolgens bij Annatommie MC uitgekomen. Vanaf het begin ging het al mis, afspraken die onwijs uitliepen, onbeschoft behandeld door de receptie en de orthopeed luistert niet goed. Veel last blijven houden, waardoor ik een nieuwe kijkoperatie moest ondergaan. Hieruit bleek dat de operatie was mislukt en dat er bovendien heel veel littekenweefsel aanwezig was. Dit is weggehaald, maar is inmiddels weer terug. Nu ruim een jaar later nog steeds iedere dag zeer veel pijn aan de knie. Voor mij nooit meer Annatommie MC. Absoluut niet aan te raden.

Reactie van/namens Centrum voor orthopedie en beweging Annatommie mc Utrecht - Utrecht

Beste mevrouw/meneer,

Wat ontzettend vervelend voor u om een dergelijk negatieve ervaring te hebben overgehouden aan uw behandeling bij annatommie mc. Wij betreuren dit ten zeerste en bieden u onze excuses aan. Graag bespreken wij uw ongenoegen met u. Wanneer u hiertoe bereid bent, wil u dan een email sturen aan kwaliteit@annatommiemc.nl met daarin uw contactgegevens.
Met vriendelijke groeten
Maaike Bremer
Klachtenfunctionaris annatommie mc

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor Annatommie mc Amsterdam-Amstelveen? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.