ApneuCentrum Nederland

Uitleg

Voor- en nadelen

Samenwerking

Slaapapneu

Ik heb een aantal keer dezelfde vragen moeten beantwoorden. Een keer benoemde ik dat ook en de mevrouw las mijn vorige antwoord voor. Het is mij onduidelijk waarom ik dit dan steeds moet herhalen. Na het slaaponderzoek een video consult met de arts (?) / medewerker gehad. Allereerst kwam deze persoon te laat en daarbij kreeg ik weer dezelfde vragen gesteld. Na 5min vragen beantwoorden gaf ze aan dat er geen sprake is van apneu, wat natuurlijk goed nieuws is. Maar ik vraag mij wel af waarvoor alle vragen dan opnieuw gesteld moesten worden terwijl de uitslag al bekend was. Alle begrip voor het thuiswerken maar ik voelde mij niet op mijn gemak dat er op de achtergrond iemand een deur opende terwijl er over mijn medische gegevens gesproken wordt. Een onprettig gesprek en het voelde als een niet-professioneel oordeel.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor ApneuCentrum Nederland? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.