Waardering van ApneuCentrum Nederland - Barneveld op 6 maart 2018

• Slaapapneu

Na jaren vermoeid te zijn geweest toch de stoute schoenen aangedaan en contact opgenomen.Na twee thuis slaaptesten is idd gebleken wat ik (zeker mijn vriendin) al vermoedde....zware slaapapneu, 66 stops per uur. Na snel ingeplande vervolgacties (oa gesprek met een longarts) vanuit het apneucentrum kon er direct worden doorgepakt. Inmiddels ben ik de trotse gebruiker van een cpap apparaat wat direct resulteerde in: geen vermoeidheid meer,niet meer gedwongen vroeg naar bed,geen (ochtend) hoofdpijn meer,energie is weer terug en nog veel belangrijker: de apneu stops zijn bijna geheel verdwenen.... Aanrader voor een ieder met vergelijkbare problemen,je word bij het apneucentrum zeer netjes en snel geholpen, goed ontvangen en men helpt en ondersteunt je waar nodig.

Bent u of werkt u voor ApneuCentrum Nederland? Laat uw reactie achter door het formulier in te vullen. Dan plaatst de redactie van ZorgkaartNederland uw reactie onder de waardering.