Waardering van B12 Kliniek Amsterdam - Amsterdam op 21 februari 2017

7.8

Bij aankomst werden wij gelijk geholpen. Mijn moeder en ik hadden een dubbele afspraak, waar wij al heel erg tevreden over waren. De assistentes zijn erg vriendelijk en duidelijk qua uitleg.Er werd goed geluisterd naar onze verhalen tijdens de afspraken, onze voorgeschiedenis werd opgeschreven en er werden aanvullende vragen gesteld. Wat ik vooral fijn vond was dat er met een frisse blik naar eerdere diagnoses documentatie werd gekeken.De reden van een laag cijfer voor de behandeling komt doordat er niet echt een behandeling plaatsvindt. Er wordt weer terugverwezen naar de huisarts voor verdere behandeling en eventueel andere onderzoeken, wat in mijn geval zo is. Niets mis mee en begrijpelijk, met mensen uit het hele land.

Bent u deze zorgaanbieder of werkt u voor B12 Kliniek Amsterdam? Dan kunt u reageren op deze waardering of een verzoek tot contact met de inzender indienen via de pakkethouderomgeving.